logo
آدان طرح نو با عنوان شرکت سهامی خاص به شماره ثبت 18816 به همراهی کادری مجرب متشکل از اعضاء هیئت مدیره با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته مهندسی معماری و کادر پرسنلی متخصص در زمینه طراحی و معرفی محصولات دکوراتیو به مدیریت جناب آقای مهندس میلاد اصغرنیا آماده ارائه خدمات معماری به کارفرمایان محترم می باشد.
 معماری (اعم از پروژه های داخلی ، خارجی ، نقشه های ساختمانی ، نقشه های فاز 2 معماری همراه با دیتایل های اجرایی ) نظارت و اجرای صحیح طرح پیشنهادی خدمات و فروش محصولات دکوراتیو داخلی و خارجی
aadaantarh@gmail.com
تماس 09112306547
شنبه - پنج شنبه ساعت 8 الی 20
رشت - بلوار معلم ، میدان سرگل

وبلاگ

آدان طرح نو / وبلاگ  / نکاتی اقتصادی برای دکوراسیون داخلی

نکاتی اقتصادی برای دکوراسیون داخلی

دکوراتیو حرفه ای، به شخصی نمیگویند که فقط از وسایل گران قیمت برای دکوراسیون داخلی استفاده کند، بلکه به شخصی گفته میشود که با مقدار پولی که دارد بهترین دکور را بچیند .
خیلی از افراد زیبایی خانه را در استفاده کردن از وسایل گران قیمت میبینند در صورتی که این تفکر بسیار اشتباه است، اگر ما بتوانیم در طراحی دکوراسیون داخلی، از وسایل بسیار ساده و تا حد امکان بدون هزینه یا با حداقل هزینه، بهترین طراحی را انجام دهیم آن موقع میتوانید اسم خود را یک طراح حرفه ای بگذارید.

نکات اقتصادی برای دکوراسیون داخلی منزل عبارتند از:

۱- استفاده کردن حتمی از وسایل پرزرق و برق وگران قیمت را از سرتان بیرون کنید و متناسب با بوجه ی خودتان اقدام به طراحی کنید .
۲- گاهی میتوانید از مبلمان قدیمی برای کلاسیک کردن خانه استفاده کنید .میتوانید با تعمیر این مبلمان  جلوه ای خاص به خانه ی خود ببخشید .
۳- در صورتی که  از رنگ دیوار یا کف زمین ناراضی هستید با  کاغذ رنگی بزنید که نیاز به ترمیم دیوار نیز نداشته باشد .
۴- حتما نباید از کاغذ دیواری های گران قیمت و یا دیوارپوشهای برای متفاوت دیده شدن استفاده کرد تنها می توانید یکی از دیوار ها را رنگی خاص و متفاوت بزنید.
۵- از نقشه ها و قاب ها و نقش های قدیمی استفاده کنید، چرا که وسایل قدیمی همیشه یک جذابیت خاصی دارند .
۶- قاب عکس های چوبی قدیمی را میتوانید به حالت اریب روی دیوار و با نقاشی ها و یا عکس های قدیمی پر کنید . یا اگر از تنوع زیاد تابلوی خسته شدید با خرید یگ اسپری رنگ تمام اند را به همراه قاب به یک رنگ متضاد با رنگ دیوار خود رنگ کنید.
۷- یک نکته ی دیگر اینکه ما ایرانیان عادت داریم تا اگر برای ما کادو و یا هدیه ای آوردند آنها را داخل کمد ها میگنجانیم ولی بهتر است آنها را در نقاط مختلف خانه جای دهیم.مثل  قرارد دادن تعدادی شمع و یک مجسمه با یک رنگ یکسان و هماهنگ رنگ بندی محیط در قسمت روی جا کفشی ورودی منزل
۸- میتوانید با استفاده از چهارتا تخته ی یکسان و رنگ زدن آنها جایی برای گذاشتن وسایل دکوری و مجسمه تعبیه کنید .
۹- اگر تابلویی دارید که از جنس چوب است و دیگر از انها خسته شده اید میتوانید انها را برش دهید مانند پازل و آنها را با فاصله از هم به دیوار نصب کنید .میتوان تابلو های قدیمی را کاملا رنگ زد و یک اثرهنری دیگری مانند عکس، کاردستی و…… استفاده کرد .
۱۰- هر از گاهی به جای عوض کردن مبل ها، روکش یا کاور کوسن های مبلمان را تغییر دهید تا هم تنوع باشد و هم از هزینه های زیاد جلوگیری شود .
۱۱-اگر پارچه کفی مبل تکی لک شده و اکان رفع اثر لک نیست به راحتی با یک پتو میتوان علاوه بر پنهاد کردن جای لک و صرفه اقتصادی حس صمیمیت را نیز در نشیمن ایجاد نمود.
۱۲-اگر به شومینه علاقه دارید لزوما به اجرا یک شومینه توسط یک تیم متخصص و با هزینه زیاد نیستید ،با چند ورقه چوب و کمی رنگ فریم دور شومینه را بسازید و قسمت جای شعله را با هیزم طبیعی یا چندین شمع با ارتفاع مختلف پر کنید تا همان حس گرمی را با هزینه ای بسیار کمتر تجربه کنید.

آدان طرح نو

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر